Vaúúú…

 

Napok óta szerettem volna már hírt adni nektek, de nehezen szántam rá magam, farok csóválásnyi erőm sincs, olyan szomorú vagyok az eső miatt! Ugyanaz a szürkeség nap nap után, kellemetlen hideg és nedvesség mindenütt, a bundám nem tud megszáradni, ez nem kutyának való idő! Nincs kedvem kimozdulni otthonról, ezért most kiveszek pár nap szabit és inkább jól kialszom magam, úgyis annyi izgalmas dolog történt mostanában. Egyébként a búskomorság mellett eléggé félek is, főleg a nagy sárga felvillanásoktól az égen, amit mindig erős morgás követ, mintha egy óriási bulldog lakna odafönn, így a kocsiba se merek beülni, ki tudja, mi történne, ha kitenném a mancsomat az ólamból.

 

Inkább szépen összegömbölyödöm és átadom magam az édes pihenésnek. Remélem, hamarosan visszatér a napsütés és vele együtt én is újra formába lendülök, különben nagyon elszaparodnak itthon a rágcsálásra váró lábtörlők és kislabdák, és a barátaim is elhanyagolva érzik majd magukat.

Na, talán holnap!

 

Vau, leragadnak a szemeim…

 

Szundizzatok egyet ti is! ;)

 

(K)álmi

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dogindaoffice.blog.hu/api/trackback/id/tr602050787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marci kutya 2010.06.26. 12:09:43

Szia Kálmi,

én Marci Kutya vagyok, és képzeld, én is örökbe fogadott és irodai kutyus!!!
Itt az irodában csomó izgalmas és rágcsálni való dolog van! Olyan vicces, mert akárhányszor behoz a gazdim az irodába, a lányok teljesen odavannak és órákon át simizik, és puszilgatják a fejem búbját!!Múltkor még fotók is készültek rólam, képzeld!:)
Felétek is ilyen rossz az időjárás? Én már nagyon vágyom egy kis napsütésre, és hogy mehessünk a gazdival újra nagy sétákra a hegyekbe, és mindent jól megrágcsálhassak:) Addig marad az iroda:)
Ha újra szép idő lesz, mehetnénk együtt csaholni a hegyekbe, mit szólsz?:)

üdv és baráti vakkantás,

Marci

Marci kutya 2010.07.13. 12:25:58

Szia Kálmi,

mi újság Veled, hogy bírod ezt a tikkasztó meleget? Én hétvégén végre meggyőztem a gazdimékat, hogy vegyük az irányt a Balcsi felé, hadd csobbanhassak egyet a hűsítő vízben és kergethessem a kacsákat:)
Te láttál már hattyút? Borzalmasan ijesztő egy állat, és olyan csúnya hosszú nyaka van, nem is értem minek az neki…Küldök Neked pár fotót a Balcsis élményekről, remélem tetszeni fognak!:)

http://www.facebook.com/editalbum.php?aid=189281&add=1&id=368989627461&flash=1#!/album.php?aid=189281&id=368989627461&ref=mf

Képzeld, pár napja beteg voltam, a lábam megsérült picit, de a gondoskodó gazdim elvitt gyorsan az állatorvoshoz és rendbe hozták. Persze az is sokat segített, hogy az irodában a kolleganők gyógypuszikkal halmoztak el:)
Ha van kedved, nyár végén találkozhatnánk és rohangálhatnánk egyet, olyan szép az idő:)

vauuuu

Marci

Montevideo Kálmán 2010.07.16. 14:50:48

@Marci kutya: Írtam Neked egy bejegyzést, mert kedvet kaptam én is a fürdéshez, (na jó, a gazdim kapott kedvet a fürdetéshez...), de mindenesetre nagyon jól esett a felfrissülés! :)
Jó ötlet egy nyár végi közös futkározás, győzze meg a gazdid a gazdim, vagy fordítva! :)

vaúúúú

Kálmi
süti beállítások módosítása